На петој радионици деца су поделила списак својих мана и врлина. Циљ ове активности био је препознавање и прихватање себе као комплекса различитих особина, и добрих и лоших. Не можемо себе сматрати савршеним, јер нас управо тај скуп особина одређује – како размишљамо и како реагујемо на различите ситуације.
На пример, неко је навео да је брзоплет и да се лако наљути. У таквим случајевима, најчешћа реакција на фрустрацију је љутња и бес. С друге стране, неко је навео да је креативан и да као одговор на фрустрацију обично покушава да реши проблем на иновативан начин.
Учесници су свесни да њихове особине личности утичу на њихове реакције и да су емоционалне реакције под њиховом контролом. Ова свест им помаже да боље разумеју себе и своје понашање, као и да развију вештине управљања емоцијама и бољег одговарања на изазове.
Рад на препознавању и прихватању различитих аспеката своје личности, кроз овакве активности, помаже деци да се боље снађу у свакодневним ситуацијама и изграде здравије односе са другима.
Коментари
Постави коментар