Прва радионица посвећена је општем препознавању и именовању емоција. Током ње, учесници су проширили свој речник уочавајући разнолике врсте емоционалних реакција, попут равнодушности, иритације и незаинтересованости. Након тога, емоције су класификоване на позитивне и негативне, а затим и рангиране по интензитету. Важно је напоменути да је закључено како интензитет емоција варира од особе до особе. Кроз ове радионице, учесници ће добити и когнитивне стратегије за савладавање изазова с којима се сусрећу. Такође, током размене искустава, примећено је да деца често тугу и депресију доживљавају као љутњу, нарочито када су у питању ситуације у школи. Стога ће ове теме бити додатно истражене у наредним радионицама, јер су од кључног значаја за емоционални развој и добробит учесника.
Коментари
Постави коментар